A kisebbeknek megkönnyíti a mindennapokat, ha valamilyen rendszerességet viszünk bele. Egy idősebb kolléganőm javasolta, hogy legyen valamilyen rendszeres írásbeliség az órákon. Ezt továbbgondolva végül beszereztettem a hetedikesekkel egy A/5-ös füzetet, amibe minden óra elején írnak vagy fogalmazást, vagy tollbamondást, később majd mondatelemzést, szófaji kategorizálást, ilyesmiket. Kisjegyet kapnak, illetve valami olyasmit, három kell belőle egy rendes jegyhez. Kaphatnak pipát, üres kört, áthúzott kört. Ez kábé ötös, hármas és egyes, de nincs belőle ajvékolás, hogy kaptam egy kishármast, ne máááár, taaanárnőőőőő, lééééégysziiiiii..! Random beszedek párat, megkapja az értékelést, legközelebb másét szedem be, és visszamenőleg is javítom az írásaikat. Így folyton kapnak visszajelzést, gyakorolnak, jegyük is lesz, nekem meg nem kell egyszerre száz szöveget elolvasnom. Annyira komolyan veszik az ilyesmit, hogy múltkor aggodalmaskodva kérdezte az egyik kisklambó, hogy a mínusz is bekerül-e az e-naplóba. :D
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://irodalomesiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr986700891
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.